חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשמל חכם לעסקים או לבית

בעידן של הטכנולוגיה המתקדמת, אנו עדים לקדמה שמעניקה לנו איכות חיים גבוהה. אם כבר שמעתם על המושג חשמל חכם, לבטח אתם חושבים על שליטה מלאה בחוויית החיים באמצעות מערכות אוטומציה, שמאפשרות לנו לנהל את מהלך החיים בכל חלל בצורה הנוחה ביותר, שהיא אגב, ידידותית לסביבה.

תחשבו כמה כייף יהיה לכם ביום חורף קר, בדרך מהעבודה הביתה, להדליק את החימום בבית באמצעות הטלפון החכם שלכם ולתכנן את הזמן הרצוי של חימום הבית למשל, או אם שכחתם לסגור את התריס, תוכלו לסגור אותו תוך שהייתכם מחוץ לבית באמצעות הטלפון החכם שלכם בלחיצת כפתור אחת..

שליטה מלאה על כל המערכות החשמליות בבית

חידוש זה, של חשמל חכם, כבש הרבה ישראלים. בגלל שכולנו עובדים המון שעות מחוץ לבית, לא תמיד אנו זוכרים להשקות את הגינה, להדליק את האור בחושך לפני שחוזרים הביתה, או להדליק את המזגן בקיץ, או את החימום התת רצפתי בחורף כשאנו לא נמצאים בבית.

ניתן אפילו להפעיל את מכונת הכביסה כשאתם מחוץ לבית. כל אלה, חוסכים לנו זמן ואפשרות של תחזוקת הבית, יש יותר טוב מזה..?

חשמל חכם – כל היתרונות של בית חכם אצלכם בבית

חשבתם לעשות שדרוג בביתכם ולהתאימו למאה העשרים ואחת? מעוניינים בשיפור איכות החיים ובניצול כל הפוטנציאל שיש לטכנולוגיה המתקדמת להציע? התקנת מערכות בית חכם זו כנראה הפתרון הראוי. מבין היתרונות שיש לתשתית זו להציע קיימים הבאים:

  • מפסקים – חיבור המכשירים לתשתית החשמל אינה כרוכה בשיפוץ התשתית הקיימת. מפסקי KNX הפועלים על פי תקן חשמל זה יכולים להיות מושתלים בכל מכשיר ובכל דירה ללא צורך בהתקנה נוספת.כנסו לקטלוג המפסקים החכמים שלנו כאן >>
  • שליטה ובקרה – באמצעות חשמל בבית חכם ניתן לשלוט בכל מערכות הבית ומכשירי החשמל בצורה האפקטיבית והיעילה ביותר, וכל זאת באמצעות שימוש בטלפון הנייד עם ממשק משתמש ידידותי וקל.
  • עיצוב והתאמה אישית – מערכת החשמל הביתית יכולה לבוא במגוון סגנונות עיצוב מרשימים ויוקרתיים ניתן לבחור מתוך קטלוג ומבין מוצרים רבים.
  • חסכון בצריכת חשמל – אחד היתרונות החזקים של בית חכם העושה שימוש במערכת חשמל זוהי התנהלות יעילה וחסכונית של המוצרים הפועלים בבית. המערכת יודעת לפעול על פי דרישה ולנצל את יעילות התפוקה המרבית עבור דיירי הבית בזמנים הנחוצים.

מערכת חשמל חכם מתקדמת לבית שלכם

הצטרפו עוד היום לאלפי לקוחות מרוצים שבחרו לרשת את ביתם במערכות חשמל חכמות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.