חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעידן הטכנולוגיה המתקדמת במהירות, חשוב להיות בחזית החדשנות ולהתמקד בידע העדכני ביותר. ב- Control4u אנו מתמקדים בתחום החשמל החכם ומציעים פתרונות מתקדמים בתקן KNX. בין אם זה לביתך הפרטי, לעסק שלך או למוסד ציבורי, אנו מספקים מערכות שישפרו את חוויית החיים הביטחון האישי ויאפשרו שליטה מרחוק ויעילות מרבית.

מה אנו מציעים?

ב- Control4u אנו מתמחים בייבוא ושיווק של מוצרי פרימיום בתחום החשמל החכם בתקן KNX , כולל בקרי תאורה, מסכי מגע, רמקולים מעוצבים ומערכות שליטה ובקרה. כל המוצרים איכותיים ביותר ומהיצרנים המובילים בעולם.

מי אנחנו?

חברת Control4u היא חברה מובילה בתחום החשמל החכם בתקן KNX עם צוות מיומן ומקצועי, אנו מתמקדים בתכנון והקמת פרויקטים מורכבים המשלבים חשמל חכם בתקן KNX ומערכות אודיו וידאו.  כל פרויקט  מטופל באופן אישי ובהתאם לצרכי הלקוח, עם דגש על מתן ייעוץ מקצועי ואמין.

היכולת הטכנית

צוות המומחים שלנו מתמחה בכל סוגי בקרי התאורה הקיימים, ומציע פתרונות חכמים עבור DALI, פסי LED, RGB תאורת LED וליבון ועוד. הניסיון שלנו מאפשר לכם הלקוחות לסמוך עלינו ביישום הסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק, ולספק פתרונות מתקדמים ויעילים ביותר.

שירות ללקוח

אנו גאים בצוות שלנו שמקפיד על מתן שירות ללקוח בצורה מקצועית ואדיבה, החל משלבי התכנון ועד להקמת הפרויקט ומסירתו בסיום . אנו מתמקדים בפרטים הטכניים ובלווי האישי של כל לקוח, ומבטיחים שילוב מושלם של פתרונות חכמים ואמינים.

ב- Control4u אנו מתמקדים באיכות, במקצועיות ובשירות לקוח יוצא דופן. עם צוות מיומן וניסיון רב, אנו מציעים פתרונות מתקדמים בתחום החשמל החכם בתקן KNX, המבטיחים חווית חיים משופרת ויעילות מרבית. אם אתם מחפשים פתרון חכם ואמין, אנו כאן כדי לספק לכם את הפתרון המושלם לצרכיכם.

אתר זה משתמש בעוגיות כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו.